COMUNICACIONS

S’obre el termini per a la presentació de comunicacions referides a qualsevol dels eixos temàtics citats.

Les comunicacions acceptades seran presentades de forma presencial durant les Jornades per un temps aproximat de deu minuts.

Les sol·licituds per presentar una propostaa de comunicació han de reunir els següents requisits:

Les comunicacions s’enviaran a: pilrightsinrem(ELIMINAR)@urv.cat

Les comunicacions se seleccionaran segons la seva rellevància en funció de l’àrea temàtica escollida, qualitat en el tractament del tema i originalitat.

De les comunicacions aceptades, se’n seleccionaran algunes per a la seva publicació en una obra col·lectiva.

El termini per a la presentació de comunicacions estarà obert fins el 4 de març de 2024 i el comitè científic resoldrà l’11 de març de 2024.