CRIDA A COMUNICACIONS

La Universitat Rovira i Virgili té previst celebrar el seu III Congrés Internacional d'Assegurances els pròxims dies 10 i 11 de juny de 2024.

Amb aquest motiu, l'organització del Congrés ha determinat impulsar una crida a comunicacions sobre algun dels temes següents:

Qüestions d' interès relatives a la tramesa de comunicacions:

Una cop examinades les propostes pel Comitè Científic del Congrés, es comunicarà als autors i autores l'acceptació de la seva proposta i, si s'escau, la data de presentació oral online (temps estimat: 5-10 minuts). La presentació es farà a distància i en format virtual en alguna de les sales disposades pel Congrés.

Una vegada acceptada, els autors seleccionats hauran de formalitzar la seva inscripció al Congrés abans del 31 de maig de 2024.

Les comunicacions acceptades i presentades seran objecte de publicació juntament amb la resta de les ponències del Congrés en una editorial de prestigi.