Altres notícies

Taulell d'anuncis

Les professores Diana Marín i Elisabet Cerrato membres del nou equip deganal de la FCJ

General  -

Les professores del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, Diana Marín Consarnau i Elisabet Cerrato Guri formen part del nou equip directiu de la Facultat de Ciències Jurídiques com a vice-degana i secretària, respectivament.

En les seves funcions, acompanyaran a la nova degana Àngels Galina Saura, la candidatura de la qual va resultar guanyadora en les eleccions celebrades el 14 de desembre.

El nou equip deganal vol consolidar un model de govern que promogui el sentit de pertinença amb la Facultat, especialment amb la implicació tant de l'estudiantat com del PTGAS i del PDI, així com la transparència en la informació i en la gestió.

Elements relacionats