CONGRÉS INTERNACIONAL "Reptes jurídics i d'atenció a la infància i a les dones víctimes de violència: el model Barnahus, la prova preconstituïda i la protecció a les víctimes del feminicidi"

Del 13 al 14 de juny de 2024

Aula Magna, Campus Catalunya

Els dies 13 i 14 de juny de 2024 la URV acollirà el Congrés Internacional “Reptes Jurídics i d'atenció a la infància i a les dones víctimes de violència: el model Barnahus, la prova preconstituïda i la protecció a les víctimes del feminicidi".

Aquest Congrés és un dels resultats més importants del Projecte “Nous reptes de gènere del dret provatori” coordinat amb el projecte “Nous reptes del dret provatori”. El Projecte PID2020-115304GB-C22 està finançat per MICIU/AEI/10.13039/501100011033, del qual n’és investigadora principal la professora Elisabet Cerrato Guri del Departament de Dret Privat, Processal i Financer.

Elements relacionats

Imatge del cartell