III Jornades de Dret de la Navegació, el 2 de desembre al Port de Tarragona

El passat divendres, dia 2 de desembre, va tenir lloc la tercera edició de les jornades de dret de la navegació, coorganitzades per l'àrea de dret mercantil del Departament de dret privat, processal i financer de la URV, i l'Autoritat Portuària de Tarragona. La inauguració de les jornades va anar a càrrec del Sr. Josep Andreu i Figueras, president de l'Autoritat Portuària de Tarragona.

La jornada va ser un èxit de participació; va comptar amb la presència de nombrosos estudiants de la URV així com de professionals del mon jurídic que van considerar d'interès els temes tractats en l'edició d'enguany: les assegurances marítimes, els accidents marítims en la Llei de Navegació Marítima i d'altres i diverses qüestions jurídiques en l'àmbit marítim-portuari.

Trobareu tota la informació en el programa adjunt

D'esquerra a dreta: César Suárez, Josep Lluis Diez, Pedro Lucena, Albert Prats i Josep Bertrán.