Seminaris interdisciplinaris MUDEC sobre contractació laboral nacional i internacional, i litigació en els negocis internacionals

MUDEC  -

El primer bloc de seminaris interdisciplinaris organitzats pel màster universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació del curs 2014-15 va tenir lloc el 4 de desembre. La sessió va tractar dos temes: la contractació des del punt de vista laboral, i la pràctica arbitral i ADR en els litigis internacionals dels negocis.
Hi van participar de dues expertes en la matèria: la Sra. Clara Bassols Rheinfelder, advocada de Monereo Meyer Marinel·lo Abogados, que va presentar la ponència titulada "La expatriación desde el punto de vista laboral", i la Sra. Almudena Carnero Ruiz, advocada de Cuatrecasas-BCN, amb la ponència "Práctica arbitral y ADR en los litigios internacionales de los negocios".