Seminari Científic: Ulteriors reflexions en la protecció de l'habitatge (27 d'octubre de 2016)

Càtedra d'Habitatge URV  -

La Càtedra d'Habitatge de la URV organitza un nou seminari cientític en l'àmbit de l'habitatge, en aquesta ocasió centrat en les ulteriors reflexions en la protecció de l'habitatge.

El seminari, dirigit pel professor i investigador de la Càtedra Héctor Simón Moreno, compta amb la participació d'investigadors de diverses institucions i grups de recerca en l'àmbit de l'habitatge com són el Grupo de Investigación internacional para el Desarrollo de la Propiedad Urbana y Rústica (GIPUR), el Grupo de Investigación para el estudio del Derecho Civil Europeo, i la Universidad de Valladolid.

L'acte tindrà lloc el proper dijous 28 d'octubre, de 15.15h a 18h, a l'aula 409. L'assistència és lliure  i la inscripción gratuïta (office.housing@urv.cat; Dra. Verónica Anzil)