Seminaris interdisciplinaris MUDEC 2015-2016 Bloc II (17,18 i 19 de maig)

MUDEC  -

El tercer bloc de seminaris interdisciplinaris organitzats pel Màster Universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació pel curs 2015/2016 s'iniciarà el proper dimarts 17 de maig amb la participació de César Suárez Vázquez, jutge del mercantil de Tarragona, i Jaume Alonso-Cuevillas Sayrol, catedràtic de Dret Processal de la Universitat de Barcelona, que impartiran una conferència sobre "Qüestions actuals de Dret concursal".

Les següents sessions tindran lloc el dimecres i el dijous, 18 i 19 de maig, i comptaran amb la presència de Carlos Pedreño López, economista i Vocal de la Comissió Permanent del Col·legi d'Economistes de Catalunya (seu de Tarragona), Àlex Daudén Zamora, Coordinador General d'AICEC-ADICAE (Associació de consumidors), i Ana Giménez Costa, profesora de Dret Civil de la URV.

Totes les sessions duran a terme per la tarda, al Seminari 2 (aula MUDEC) de la Facultat de Ciències Jurídiques, al Costat de la Secretària del Departament de Dret Privat, Processal i Financer.

Trobareu tota la informació en el programa adjunt.