Seminaris interdisciplinaris MUDEC 2015-2016 Bloc II (7, 8 ,9 i 10 de març)

MUDEC  -

El segon bloc de seminaris interdisciplinaris organitzats pel Màster Universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació pel curs 2015/2016 s'iniciarà el proper dilluns 7 de març amb la participació d'Angie Arrébola Viñas, advocada del despatx d'advocats Cuatrecasas, Gonçalves, Pereira, que impartirà una conferència sobre "Crèdits sindicats".

Les següents sessions tindran lloc el dimarts, dimecres i dijous (8, 9 i 10 de març) i comptaran amb la presència de José Antonio Ferrando Morellón, cap de la Inspecció de Treball i Seguretat Social de Tarragona; Xavier Milà, advocat expert en Dret Tributari; Joan Picó i Junoy, catedràtic de Dret Processal de la URV; i Daniel Vázquez Albert, professor titular, acreditat catedràtic, de Dret Mercantil de la Universitat de Barcelona.

Totes les sessions duran a terme a primera hora der la tarda, al Seminari 2 (aula MUDEC) de la Facultat de Ciències Jurídiques, al Costat de la Secretària del Departament de Dret Privat, Processal i Financer.

Trobareu tota la informació en el programa adjunt.