Workshop on Ireland – Spain Housing Markets “Lessons from the crisis”, el 8 de maig

Càtedra d'Habitatge URV  -

El passat divendres 8 de maig va tenir lloc, al Campus Catalunya de la URV, el workshop Ireland -Spain Hosuing Markets "Lessons from the crisis". L'acte va va constituir una trobada d'experts irlandesos en legislació i regulació de l'habitatge en Irlanda, els qual van compartir els seus coneixements i experiència amb experts nacionals en el mateix sector, així com amb els membres i partners de la Càtedra d'Habitatge de la Universitat Rovira i Virgili.
Els participants irlandesos són experts seniors i polítics, a més de representants de llogaters i acadèmics: Sr. Tom Dunne, expert en regulació del sector privat d'arrendament (Dublin Institute of Technology, Irlanda); Sr. Conor Skehan, Chairman de The Housing Agency (Irlanda); Senador Aideen Hayden, polític especialitzat en drets dels llogaters; Sr. Bob Jodan, expert en drets dels llogaters i sector privat d'arrendament; Dr. Ronan Lyons, Director de Threshold (Irlanda). Karen Lynch-Sally, de la Universitat de Galway.
L'acte va ser moderat pel Dr. Lorcan Sirr, MA (Leuven), MA. PhD (Manchester), qui actualment treballa en col·laboració amb la Càtedra d'Habitatge de la URV.
Els participants nacionals, experts en habitatge, van ser: la Dra. Montserrat Pareja (UB), Dra. Miriam Anderson (UB), Dra. Isabel Viola (UB), Dra. Imma Barral (UB), Carme Trilla (Cáritas), Vanesa Valiño (Observatori DESC), Agustí Pujol (Cambra de la Propietat Urbana de Tarragona) i Guillem Fernández (Coop57).