Presentació del llibre amb els resultats del projecte “Los derechos de adquisición y de preferencia”

El passat 29 de juny va tenir lloc, a la Universidad de Cádiz, l’acte de presentació dels resultats del projecte "Los derechos de adquisición y de preferencia" (PGC2018-094243-B-C21 y PGC2018-094243-B-C22). El projecte, coordinat, està format pel subprojecte de la Universitat Rovira i Virgili, liderat pel Dr. Esteve Bosch, i el subrojecte de la Universidad de Cádiz.

En l’acte es va presentar la seva darrera obra col·lectiva, publicada amb l'Editorial Tirant Lo Blanch, "Los derechos de adquisición. Propuesta de regulación". Es tracta d'una proposta de text articulat regulador dels drets d'adquisició i de preferència, que permeti proporcionar uns materials al legislador espanyol amb vista a una regulació futura de les institucions analitzades al Codi civil espanyol.

Els participants en l'acte de presentació del llibre