La Càtedra UNESCO d'Habitatge organitza el "Congreso nacional sobre vivienda colaborativa y territorio" (16 i 17 de juny)

Càtedra d'Habitatge URV

La Càtedra UNESCO d'Habitatge de la URV acull el Congreso nacional sobre vivienda colaborativa y territorio, els dies 16 i 17 de juny.

El congrés es convoca de manera online i gira entorn a quatre panells temàtics: l'accés a l'habitatge avui, l'habitatge col·laboratiu i els consumidors, la fiscalitat de l'habitatge col·laboratiu i la cohesió territorial i l'habitatge.

El dimeces 16 de juny a les 10 de matí, el Vicerector d'Innvació i Tranferència del Coneixement de la Universitat Rovira i Virgili, el Dr. Francisco Medina Cabello, el Director General de Vivenda y Suelo del Gobierno de España, el Sr. Francisco Javier Martín Ramiro i el Secretari de l'Agenda Urbana i Territori de la Generalitat de Catalunya, el Sr Agustí Serra Monté donaran el tret de sortida al Congrés Nacional sobre Habitatge Col·laboratiu i Territori.

Dues jornades amb l'habitatge com a protagonista, organitzades en quatre panells que acolliran més de 50 ponències (presentació de "papers") procedents de 25 universitats i institucions diferents. Han confirmat l'assistència al congrés més de 100 acadèmics i professionals del món de l'habitatge.

Els quatre pilars del congrés es corresponen a les temàtiques treballades en els quatre panells: l'accés a l'habitatge avui, l'habitatge col·laboratiu i els consumidors, la fiscalitat de l'habitatge col·laboratiu i la cohesió territorial i l'habitatge.

El Congrés compta amb el suport del Ministeri de Ciència i Innovació i desenvolupa treballs que són objecte de preocupació a l'informe "España 2050", al que hi va contribuir el director de la Càtedra, el Prof. Sergio Nasarre.

Per més informació sobre el congrés: https://congresovivienda.eventos-digitales.com/