Es publica un nou llibre en la colecció "Derecho de la vivienda", de l'editorial Tirant lo Blanch, dirigida des de la Cátedra UNESCO d'Habitatge de la URV

Càtedra d'Habitatge URV  -

La col·lecció "Derecho de la vivienda" de l'editorial Tirant lo Blanch, dirigida des de la Càtedra UNESCO d'Habitatge de la Universitat Rovira i Virgili, és l'única a Espanya dedicada específicament a l'estudi i difusió d'aquesta temàtica des de les més variades perspectives i amb una innovadora metodologia. En ella el lector pot trobar la informació més actualitzada i les respostes als reptes sempre desafiants que presenta el complex fenomen de l'habitatge, des d'un punt de vista interdisciplinari.

La col·lecció "Derecho de la vivienda" compta, fins al moment, amb sis volums publicats i dos més en camí que desenvolupen amb profunditat i objectivitat els temes més actuals sobre la matèria: les causes, conseqüències i eficàcia de les mesures de la crisi dels darrers 15 anys, la hipoteca inversa, la propietat, els lloguers, les tinences intermèdies, l'habitatge social, la intermediació immobiliària i el finançament. Alguns d'aquests volums són:

· Simón Moreno, H. (2018). La Optimización de la Hipoteca Inversa Desde la Perspectiva Europea y Norteamericana. Valencia: Tirant lo Blanch.

· Garcia Teruel, R.M. (2019). La Sustitución de la Renta por la Rehabilitación o Reforma de la Vivienda en los Arrendamientos Urbanos. Valencia: Tirant lo Blanch.

· Nasarre Aznar, S. (2020). Los años de la crisis de la vivienda. De las hipotecas subprime a la vivienda colaborativa. Valencia: Editorial Tirant lo Blanch.

· Caballé Fabra, G. (2021). La intermediación inmobiliaria ante los nuevos retos de la vivienda. Valencia: Tirant lo Blanch.

· Rodríguez Padilla, M. (2º trimestre 2021). El fideicomiso inmobiliario y la inversión extranjera como instrumentos para mitigar el déficit habitacional. Valencia: Tirant lo Blanch.

· Lambea Llop, N. (4º trimestre 2021). Propuesta de un modelo de provisión y gestión de vivienda social en clave europea. Valencia: Tirant lo Blanch.