La Dra. Núria Lambea i la Dra. Gemma Caballé guanyen el Premi Extraordinari de Doctorat

Núria Lambea Llop i Gemma Caballé Fabra, investigadores del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, i doctores cum laude en Dret amb menció internacional, han estat guardonades amb el Premi Extraordinari de Doctorat corresponent al curs 2019-2020, programa de Doctorat en Dret.

La Dra. Núria Lambea Llop ha obtingut el Premi per la seva tesi doctoral "Propuesta de un modelo de provisión y gestión de vivienda social en clave europea", defensada el passat 23 de gener de 2020. Aquest reconeixement es suma al Premi Extraordinari de final d'estudis del Màster universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació de la URV, que va rebre el 2015.

La Dra. Gemma Caballé ha obtingut el Premi per la seva tesi doctoral "La intermediació immobiliària davant dels nous reptes de l'habitatge", defensada el passat 6 de febrer de 2020. Aquest reconeixement es suma als Premis Extraordinaris del Grau de Dret i del Màster en Dret de l'Empresa i de la Contractació (MUDEC), que va obtenir en els cursos 2013/2014 i en 2014/2015 respectivament.

D'esquerra a dreta: N. Lambea i G. Caballé