Juan Pablo Gonzáles Bustos, guanyador de la plaça de professor lector amb perfil de "Docència i investigació en Dret Mercantil. Dret d’Assegurances"

El passat 15 de gener de 2021, va tenir lloc a la Facultat de Ciències Jurídiques el concurs d’accés a la plaça de professor lector amb perfil de “Docència i investigació en Dret Mercantil. Dret d’Assegurances”, del Departament de Dret Privat, Processal i Financer.

El tribunal, format per Maria del Carmen Boldó Roda, de la Universitat Jaume I, com a presidenta, per Pablo Girgado Perandones, de la Universitat Rovira i Virgili, com a secretari, y Linda Navarro Matamoros, de la Universitat de Múrcia, com a vocal, va seleccionar al candidat Juan Pablo González Bustos com a guanyador del concurs.