Defensa de la tesi doctoral "Los deberes fiduciarios de los administradores de sociedades de capital tras la Ley 31/2014, para la mejora del gobierno corporativo"

Departament de Dret Privat, Processal i Financer

El Sr. Jordi Piedra Arjona va defensar, el passat 3 de juliol, la tesi doctoral que porta per títol Los deberes fiduciarios de los administradores de sociedades de capital tras la Ley 31/2014, para la mejora del gobierno corporativo. La tesi ha estat dirigida pel Dr. Pablo Girgado Perandones, titular d’universitat i cap de l’àrea de dret mercantil del Departament de Dret Privat, Processal i Financer.

El tribunal, format per la Dra. Carmen Boldó Roda (Universitat Jaume I), el Dr. Luis Hernando Cebrià (Universitat de València), i el Dr. Santiago Hierro Anibarro, va atorgar al Sr. Piedra Arjona la màxima qualificació, d'excel·lent cum laude.

Campus Catalunya de la URV