Diana Marín i Carmen Gómez guanyen les places de professor/a agregat, perfil "Dret Internacional Privat" i "Dret Processal Civil Romà", respectivament

Les professores del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, Diana Marín Consarnau i Carmen Gómez Buendia, han guanyat el concurs de les places de professor/a agregat/da amb perfil de "Dret Internacional Privat. Dret d'Estrangeria i Nacionalitat" i "Dret Processal Civil Romà”, respectivament.

El concurs de la plaça de Professor/a Agregat/ada amb perfil de Dret Internacional Privat. Dret d'Estrangeria i Nacionalitat va tenir lloc el dia 4 de novembre a la Sala de Juntes del Campus Catalunya. La Comissió de selecció va estar formada pel Dr. Àngel Urquizu Cavallé (URV), president, la Dra. Maria Font Mas (URV), secretària, i la Dra. Aurelia Álvarez Rodríguez (Universidad de León), vocal.

El concurs de la plaça de Professor/a Agregat/ada amb perfil de Dret Processal Civil Romà tenir lloc el dia 5 de novembre a la Sala de Juntes del Campus Catalunya. La Comissió de selecció va estar formada pel Dr. Àngel Urquizu Cavallé (URV), president, el Dr. José Luís Linares Pineda (Universitat de Girona), secretari, i la Dra. Anna Caballé Martorell (Universitat Pompeu Fabra), vocal.

Diana Marín i Carmen Gómez