L'àrea de dret financer i tributari ha organitzat la jornada Comerç transnacional i economia digital: tributs i duanes, el 28 de maig

L'àrea de Dret financer i tributari del Departament de Dret Privat, Processal i Financer va organitzar, el passat dimarts 28 de maig, una jornada dedicada als tributs i duanes en el comerç transnacional i l’economia digital. Aquesta Jornada s'emmarca en el Projecte de R + D del Programa estatal de Foment de la Investigació Científica i Tècnica d'Excel·lència, Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat: "Aspectes financers, tributaris i comercials de l'habitatge col·laborativa" (DER2017-84726- C3-3-P) i la Càtedra Fundació Duanera - URV d'Estudis duaners.

La jornada va tenir lloc al Campus Catalunya de la URV, i va comptar amb l’assistència d’estudiants, acadèmics i professionals del sector privat.

Trobareu el programa en document adjunt.

D'esquerra a dret: A. Urquizu, J.LL. Díez, C. Arola (foto: Port de Tarragona)