7è Seminari científic internacional de la Càtedra d'Habitatge “Polítiques, accessibilitat i finançament de l’habitatge” (9 de maig)

Càtedra d'Habitatge URV  -

El proper 9 de maig tindrà lloc el 7è Seminari científic internacional organitzat per la Càtedra d'Habitatge de la URV, aquest cop dedicat a les polítiques, accessibilitat i finançament de l'habitatge. L'acte tindrà lloc a les 12h en el seminari 2 del Campus Catalunya de la URV (Avda. Catalunya, 35, Tarragona)

Programa

12:00-12:15 Apertura del workshop per part del Prof. Dr. Sergio Nasarre Aznar, Catedràtic de Dret Civil i Director de la Càtedra UNESCO d'Habitatge

12:15 - 13:30 Ponències

• La coherència de les polítiques nacionals d'habitatge a Europa: sobre l'harmonia dels elements públics i privats, Prof. Dr. Christoph U. Schmid, ZERP, Universitat de Bremen.
  • De la protecció dels edificis a la protecció de les persones que hi resideixen, Sra. Laura López Demarbre, Directora, Fundació Mutua de Propietarios.
  • Finançament dels habitatges en cessió d'ús, Dr. Guillem Fernández, Coop57

13.30 - 14.00 Discussió

L'assistència és lliure i gratuïta però es requereix inscripció prèvia per correu electrònic a office.housing(ELIMINAR)@urv.cat o bé trucant al 977 55 87 24.