Federic Adán Domènech guanya el Premio Melchor Almagro Díaz 2017 per a treballs d’estudis i recerca sobre qüestions jurídiques

El Dr. Federic Adán Domènech, professor del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, ha guanyat el Premio Melchor Almagro Díaz 2017 per a treballs d'estudis i recerca sobre qüestions jurídiques, convocat per la Facultat de Dret de la Universidad de Granada, amb l'estudi titulat Deconstrucción del ordenamiento jurídico espanyol.

Melchor Almagro fou un eminent historiador i acadèmic, antic alumne de la Facultat de Dret de la Universitat de Granada. En morir, al 1966, va decidir en les seves disposicions testamentàries llegar a la Facultat un terç de la seva herència per constituir "un premi mitjançant concurs i amb la periodicitat que permeti l'import d'aquestes rendes a l'autor d'un treball sobre el tema que la Facultat determini", i que portaria el seu nom.

Federic Adán recollint el seu premi

Imatge de l'acte de lliurament de premis