Defensa de la tesi doctoral "La preparación del proceso civil: las diligencias preliminares”, de Rebeca Castrillo

El passat dia 17 de novembre va tenir lloc la defensa de la tesi doctoral de la Sra. Rebeca Castrillo Santamaría "La preparación del proceso civil: las diligencias preliminares". La tesi ha estat dirigida per la Dra. Elisabet Cerrato Guri, professora agregada del Departament de Dret Privat, Processal i Financer de la URV.

El tribunal, format pel Dr. Federic Adan Domènech (Universitat Rovira i Virgili), el Dr. Federic Adan Domènech (Universitat Rovira i Virgili) i la Dra. Cristina Riba Trepat (Universitat Autònoma de Barcelona), va atorgar a la Dra. Castrillo la màxima qualificació, d'excel·lent cum laude.

D'esq. a dreta: Riba, Cerrato, Castrillo, Picó i Adán

Rebeca Castrillo en l'acte de defensa de la seva tesi