El TFG de l’estudiant Belen Moreno, dirigit per la professora del Departament de DPPF, premiat pel Centre de Prospectiva i Anàlisi dels Castells (CEPAC)

El divendres 17 de novembre, a les 19.00 h., al pati Jaume I de l'Ajuntament de Tarragona es va lliurar el primer premi Cepac per a treballs universitaris de recerca impulsat pel Centre de Prospectiva i Anàlisi dels Castells amb la col·laboració i el suport de l'Ajuntament de Tarragona i la Biennal de Castells. El primer premi el va rebre l'estudiant de màster de turisme cultural de la Universitat de Girona, Pau Roig Arnaus. L'estudiant del grau de Dret de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, Belén Moreno Maurano, va rebre el segon premi, amb una dotació de 500 €, pel seu TFG titulat "El derecho a la imagen de los «castellers»". El jurat va tenir en compte "l'oportunitat i la innovació de la temàtica estudiada", els drets d'imatge dins del món casteller i la capacitat "d'anar més enllà d'una anàlisi descriptiva de la situació", i oferir una opinió crítica sobre el tema. El premi el va recollir en el seu nom la tutora del TFG, la professora Teresa Franquet del Departament de Dret Privat, Processal i Financer de la Facultat de Ciències Jurídiques.

El jurat, format per Miquel Botella, com a representant del Cepac; Cristina Cumplido, per part de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya; Aitana de la Varga, com a personal docent de la URV; Jordi Fornells i Xavier Capdevila com a experts del món casteller, i Raquel Sans, com a secretària, va destacar la gran qualitat acadèmica de tots els treballs presentats.

El lliurament dels premis va correspondre a la tinenta d'alcalde de l'Ajuntament de Tarragona, Begoña Floria, i al president del Cepac, Xavier Brotons.