Ana Giménez Costa ha defensat la tesi doctoral "El contrato de cesión de finca a cambio de construcción futura en el derecho civil catalán"

La Dra. Ana Giménez Costa, professora del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, va defensar el passat 28 de gener de 2016 la tesi doctoral "El contrato de cesión de finca a cambio de construcción futura en el derecho civil catalán".
La tesi, dirigida pel Dr. Pedro del Pozo Carrascosa, va obtenir la qualificació cum laude per unaminitat per part del tribunal, format per la Dra. M. Carmen Gete-Alonso Calera  (Universitat Autònoma de Barcelona), el Dr, Esteve Bosch Capdevila (Universitat Rovira i Virgili) i el Dr. Carles Florensa i Tomàs (Universitat de Lleida).

D'esquerra a dreta: Carles Florensa, Pedro del Pozo, Ana Giménez, Carmen Gete-Alonso i Esteve Bosch