Seminaris interdisciplinaris MUDEC 2015-2016 Bloc I (15, 16 i 17 de desembre)

MUDEC  -

El nou bloc de seminaris interdisciplinaris organitzats pel Màster Universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació pel curs 20152016 s'iniciarà el proper dimarts 15 de desembre amb la participació de Juan Ballester Colomer, titular del Registro Mercantil de Tarragona, que impartirà la conferència que porta per títol "Las nuevas competencias del Registro Mercantil en la convocatoria de la Junta tras la nueva Ley 15/2015 de la Jurisdicción Voluntaria".

Les següents sessions tindran lloc el dimecres i dijous 16 i 17 de desembre, i comptaran amb la presència de José Luis Muntadas Martra, advocat, Almudena Carneros Ruiz, advocada de Cuatrecasas i Haidé Costa i Fruitós Richarte, exmagistrats i socis de Judilex.

Totes les sessions duran a terme per la tarda, al Seminari 2 (aula MUDEC) de la Facultat de Ciències Jurídiques, al Costat de la Secretària del Departament de Dret Privat, Processal i Financer.

Trobareu tota la informació en el programa adjunt.