Sergio Nasarre Aznar, membre del Programa Ambassadors de Catalunya, al diari El Punt Avui

Càtedra d'Habitatge URV  -

El passat 27 d'octubre de 2014 el director de la Càtedra d'Habitatge URV, Sergio Nasarre Aznar, va ser nomenat Ambassador per formar part en el Programa Ambassadors de Catalunya del Catalunya Convention Bureau (CCB), de l'Agencia Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya.

Un ambassador és un professional del país reconegut en el seu camp (universitari, científic, mèdic o econòmic) membre actiu d'associacions, institucions i col·legis nacionals o internacionals. Mitjançant les seves xarxes professionals, els ambassadors poden atraure congressos i esdeveniments de negocis a Catalunya, així com tenir un paper fonamental per donar notorietat i posicionar la destinació.

Accediu a la notícia recollida pel diari El Punt Avui el passat dia 16 de novembre de 2015.