III Congrés La inversió empresarial Xina-Europa: la inversió immobiliària i l'atracció de capitals (25 de novembre)

El passat 25 de novembre va tenir lloc, a la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, la tercera edició del congrés La inversió empresarial Xina-Europa, en aquesta ocasió dedicada a la inversió immobiliària i l'atracció de capitals.

L'acte, organitzat pel Departament de Dret Privat, Processal i Financer juntament amb la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, va incidir en els principals aspectes jurídics i econòmics que repercuteixen en la connexió empresarial Xina-Europa, i particularment en els que afecten l'adquisició de béns immobles residencials a la Xina i a Espanya, per residents en el gegant asiàtic.

El congrés, amb una gran èxit d'assistència, es va organitzar en quatre panells consecutius dedicats al sector immobiliari i promoció econòmica, a les experiències empresarials, a la inversió i fiscalitat immobiliària, i als aspectes transversals de la inversió immobiliària i l'atracció de capitals; i va comptar amb la participació tant d'acadèmics com de professionals dels sectors implicats.

Més informació:

• Tríptic del III Congrés La inversió empresarial Xina-Europa: la inversió immobiliària i l'atracció de capitals (CATALÀ)
  • Tríptic del III Congreso La inversión empresarial China-Europa: la inversión inmobiliaria y la atracción de capitales (CASTELLANO)

D'esquerra a dreta: Àngel Urquizu, Estela Rivas, Lluís M. Fargas, Mar Gutiérrez i Alberto García.

D'esquerra a dreta: Àngel Urquizu, Alberto García i Lluís M. Fargas.

Públic assistent al congrés.