Maria Rosa Isern, guanyadora de la plaça de professora lectora amb perfil de recerca i docència en Dret Mercantil, Recerca en assegurances i transport

La Dra. Maria Rosa Isern Salvat, professora del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, ha guanyat la plaça de professora lectora amb perfil de recerca i docència en Dret Mercantil, Recerca en assegurances i transport.

L'acte va tenir lloc el passat dia 8 de setembre a la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV davant del tribunal format pels següent membres: el Dr.  José Miguel Embid Irujo (Universitat de València), el Dr. Pablo Girgado Perandones (Universitat Rovira i Virgili) i la Dra. Linda Navarro Matamoros (Universitat de Múrcia).