La Dra. Maria Font ha participat en un seminari sobre accés a l'habitatge a la Universitat de Torino, a Itàlia

En el marc del programa STA-Erasmus+ per a professorat, la Dra. Maria Font, membre de la Càtedra d'habitatge i del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, va participar en un seminari sobre dret espanyol organitzat per la Dra. Barbara Pasa, responsable de dret comparat a la Universitat de Dret de Torino (Itàlia), els dies 13 i 14 d'abril. El seminari, dirigit a 150 alumnes italians, duia per títol "El acceso a la vivienda en España: financiación hipotecria, protección de consumidores y alternativas". La seva lliçó "La propiedad compartida y temporal en Derecho catalán y en Derecho internacional" introduïa les alternatives jurídiques al lloguer i a la compra d'habitatges que va interessar tant com sorprendre a l'auditori.

La nova Facultat de Jurispridència i Ciències Polítiques de la Università di Torino