III Bloc de Seminaris del Màster en Dret de l'Empresa i de la Contractació, l'11 i el 12 de maig

MUDEC  -

El tercer bloc de seminaris interdisciplinaris organitzats pel Màster Universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació s'iniciarà el proper dilluns 11 de maig amb la participació de José A. Mas i Flors, president del Col·legi d'Agents de la Propietat Immobiliària de Tarragona, que impartirà una conferència sobre contractació immobiliària.

La segona sessió, sobre aportacions metodològiques del pensament jurídic, tindrà lloc el dimarts 12 de maig i comptarà amb la participació d'Antonio Fernández de Buján, catedràtic de Dret Romà de la Universidad Autónoma de Madrid, i d'Antonio Valmaña Cabanes, advocat de Ceca Magán Advocats.

Totes les sessions duran a terme per la tarda, al Seminari 2 (aula MUDEC) de la Facultat de Ciències Jurídiques, al Costat de la Secretària del Departament de Dret Privat, Processal i Financer.

Trobareu tota la informació en el document adjunt.