Universitat Rovira i Virgili

Investigadors de dret civil organitzen el Congrés Noves perspectives del Dret de Successions, el 25 y 26 d'octubre

Departament de Dret Privat, Processal i Financer  -  Dijous, 25 d'octubre de 2018

Els propers dies 25 i 26 d'octubre, investigadors del projecte de recerca La libertad de testar y sus límites en los derechos (DER2015-70636-C2-2-P) tenen previst celebrar el "Congrés Noves perspectives del Dret de Successions", el qual té per objectiu analitzar sota noves perspectives el dret de successions i plantejar propostes de reforma del dret vigent amb la finalitat de respondre a les demandes de la realitat social i resoldre els problemes que planteja la regulació actual.

L'acte tindrà lloc a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili, a Tarragona.

El Congrés està obert a la presentació de comunicacions. Es podran enviar propostes fins el 7 d'octubre.

Trobareu tota la informació en el programa adjunt.

Pujar