Milenka Villca Pozo guanya la plaça de professor lector (Programa Serra Hunter) de l’àrea de Dret Financer i Tributari

La Dra. Milenka Villca Pozo, professora del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, ha guanyat el concurs d'accés a la plaça de professor lector (Programa Serra Hunter) de l'àrea de Dret Financer i Tributari. L'acte va tenir lloc al Campus Catalunya el dimarts 25 de setembre. El Tribunal va estar format pels següents membres: Presidenta: Daria Coppa, Università degli Studi di Palermo;Secretari: Joan Pagès i Galtés, URV; Vocal: Eleonor Kristoffersson, Örebro University; Assessor: Ian Roxan, Londons School of Economics; Asessora: Ana María Pita Grandal, Universidad de Vigo.

Milenka Villca

D'esq. a dreta: Kristoffersson, Pagès, Coppa, Pita i Roxan