El Departament de Dret Privat, Processal i Financer rep el reconeixement d'excel·lència docent

El passat 24 de maig la Comissió d'Avaluació del Col·lectiu Docent i Investigador va acordar la concessió del reconeixement d'excel·lència docent. Aquest reconeixement s'atorga a aquell professorat que tenint les condicions requerides per a obtenir el complement addicional de docència, té la màxima puntuació en cada dimensió: les enquestes de satisfacció dels alumnes, els resultat de l'activitat docent, l'actuació professional i desenvolupament, la planificaió docent i autoinforme.

El Departament de Dret Privat, Processal i Financer ha estat el departament que ha obtingut la puntuació més alta en el reconeixement d'excel·lència docent de la URV pel curs 2017-2018. Concretament, van rebre aquest reconeixement els següents professors del Departament: Dr. Federic Adan, Dr. Esteve Bosch, Dra. Maria Rosa Isern, Dra. Estela Rivas i Dr. Héctor Simón.