Seminaris interdisciplinaris MUDEC 2017-2018 Bloc II (12, 13 i 14 de març de 2018)

MUDEC  -

El segon bloc de seminaris interdisciplinaris organitzats pel Màster Universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació pel curs 2017/2018 s'iniciarà el proper dilluns 12 de març amb la participació de Miguel Garrido, advocat i professor de dret mercantil de la Universitat de Barcelona, que impartirà la conferència Distribución selectiva y comercio on line. Un problema de (des)integración en redes comerciales verticales, i Alejandro Arola García, agent d'aduanes i president de la Federacio Internacional d'Operadors Econòmics Autoritzats, i director general del Grupo Arola y President de la Fundacióm Aduanera, que impartirà la conferència Empresa y Aduanas.

El dimarts i dimecres 13 i 14 de març tindrán lloc la tercera i quarta sessió del bloc, amb conferències sobre la resolució judicial de conflictes y arbitratge, i contractació laboral nacional i internacional.

Totes les sessions duran a terme per la tarda, al Seminari 2 (aula MUDEC) de la Facultat de Ciències Jurídiques, al Costat de la Secretària del Departament de Dret Privat, Processal i Financer.

Trobareu tota la informació en el programa adjunt.