Seminaris interdisciplinaris MUDEC 2017-2018 Bloc I (18-19 diciembre 2017)

El primer bloc de seminaris interdisciplinaris organitzats pel Màster Universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació pel curs 2017/2018 s'iniciarà el proper dilluns 18 de desembre amb la participació de Joan Picó i Junoy, catedràtic de Dret Processal de la Universitat Pompeu Fabra, que impartirà una conferència sobre la prova en la litigació empresarial i dels negocis, i Astrid Baldissera, advocada de Chapter lead de Legal Hackers a Barcelona i fundadora de Starting Legal, que parlarà sobre les noves perspectives del dret contractual.?

La següent sessió tindrà lloc el 19 de desembre i comptarà amb els següents conferenciants convidats: Miguel Gimeno, profesor de dret mercantil de la Universitat de València i Almudena Carneros Ruiz, advocada de Cuatrecasas.

Totes les sessions duran a terme per la tarda, al Seminari 2 (aula MUDEC) de la Facultat de Ciències Jurídiques, al Costat de la Secretària del Departament de Dret Privat, Processal i Financer.

Trobareu tota la informació en el programa adjunt.