Defensa de la tesi doctoral "Presente y futuro de las relaciones empresariales entre China y España: comercio Offline y comercio Online", de Bian Linghe (24 de març)

El pròxim divendres, dia 24 de març de 2017, a les 13,00h., la Sra. Bian Linghe defensarà la seva tesi doctoral, que porta per títol "Presente y futuro de las relaciones empresariales entre China y España: comercio Offline y comercio Online", dirigida pel Dr. Àngel Urquizu Cavallé.

L'acte de defensa pública tindrà lloc a la Sala de Graus del Campus Catalunya i el tribunal estarà format pel Dr. Joan Pagès i Galtés (Universitat Rovira i Virgili), el Dr. Rodolfo Ruben Salassa Boix (Universidad Nacional de Córdoba -Argentina-) i el Dr. Tang Jun (Zhejiang International Studies University).