Joan Picó i Junoy ha estat nomenat Secretari General del "Instituto Iberoamericano de Derecho Procesal"

El Dr. Joan Picó Junoy, catedràtic de Dret Processal i professor del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, ha estat nomenat Secretario General del Instituto Iberoamericano de Derecho Procesal (IIDP) a l'Assemblea de l'IIPD celebrada a la ciutat de Porto de Galinhas (Brasil) el 15 de setembre de 2016. Amb aquest nomenament, el Dr. Picó esdevé el primer Secretario General espanyol en els més de 60 anys d'història d'aquesta institució.

El Instituto Iberoamericano de Derecho Procesal es va fundar a Montevideo el 1957 en el marc de les Primeras Jornadas Latinoamericanas de Derecho Procesal, celebrades en homenatge a la Memòria de Eduardo J. Couture.