Sergio Nasarre, nomenat fellow del Cambridge Centre for Property Law

Càtedra d'Habitatge URV  -

Sergio Nasarre acaba de ser designat membre del Cambridge Centre for Property Law, CCPL, un dels principals instituts de recerca en aquest àmbit al món. Ha estat professor visitant al Land Economy Department de la Universitat de Cambridge en els darrers 5 anys.

El Centre està dirigit pel prestigiós catedràtic de la Universitat de Cambridge, Dr. Martin Dixon, autor de nombroses obres de referència sobre Dret immobiliari anglès. El CCPL duu a terme recerca i transferència especialitzades sobre Dret immobiliari i en concret sobre drets reals, dret de lloguers, trusts i matèries relacionades com planejament urbanístic i regulació mediambiental. Organitza congressos internacionals i treballa amb entitats públiques i privades tant en relació a les polítiques com amb el Dret en matèria de propietat immobiliària.

Sergio Nasarre és, des del 2014, membre del comitè de coordinació de l'European Network for Housing Research (ENHR), la xarxa més gran d'investigadors sobre habitatge a Europa i la més reconeguda a nivell internacional. En forma part com a expert en polítiques d'habitatge a Espanya i avalat per l'èxit del congrés internacional que ENHR i la URV van organitzar a Tarragona el 2013.

La Càtedra d'Habitatge de la URV -l'única de caire internacional i interdisciplinari dedicada a aquest àmbit que hi ha a Espanya- treballa en diverses qüestions amb l'objectiu de traslladar els resultats de la recerca en polítiques d'habitatge a la societat. Amb el nomenament de fellow del CCPL del seu director, la Càtedra consolida així la seva vocació internacionalitzadora, augmentant els seus vincles internacionals. Des que es va fundar ara fa tres anys, s'han dut a terme 14 projectes nacionals i internacionals, publicat més 60 treballs en cinc països diferents i impartit 121 conferències en 20 països.

Més informació:

Cambridge Centre for Property Law