Joan Picó i Junoy ha estat nomenat "Académico correspondiente" de la Real Academia Española de Jurisprudencia y Legislación

El professor Joan Picó i Junoy, Catedràtic de Dret Processal de la Universitat Rovira i Virgili, aquest 4 de maig ha estat nomenat "Académico correspondiente" de la Real Academia Española de Jurisprudencia y Legislación, els orígens de la qual es remunta a l'any 1730.

El prof. Joan Picó és el Coordinador del Programa de Doctorat en Dret URV, i ha estat guardonat per la Real Academia Española de Jurisprudencia y Legislación amb el "Premio Nacional San Raimundo de Peñafort" (2003) i el "Premio Nacional Doctor Couder" (1994) pels seus estudis jurídics.

A més, és el director de l'àrea de Dret Processal URV, autor de 12 monografies i un centenar d'estudis en revistes especialitzades, que li han merescut el "I Premio Antonio Maura" en Commemoració del IV Centenari de la Fundació de l'Ilustre Colegio de Abogados de Madrid". És vicepresident del Instituto Iberoamericano de Derecho Procesal i membre numerari de la International Association of Procedural Law.