Héctor Simón guanya un ajut de la Fundación BBVA a Investigadors i Creadors Culturals

Héctor Simón Moreno, professor i investigador postdoctoral del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, ha estat guardonat amb un ajut de 15.000€ en la segona edició de la convocatòria d'ajuts de la Fundación BBVA a Investigadors i Creadors Culturals. Els ajuts van destinats a estimular l'excel·lència i el talent individuals d'investigadors molt productius i en un estadi intermedi de la seva carrera.

El projecte del Dr. Simón, titulat La optimización de la hipoteca inversa desde la perspectiva europea y norteamericana, ha estat un dels 63 projectes escollits d'entre les més de 1900 propostes presentades a la convocatòria.