L'AQU reconeix el Màster universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació amb el segell d'excel·lència

MUDEC  -

El Màster universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació de la URV (MUDEC) ha rebut el segell d'excel·lència de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) en l’avaluació de la proposta d'acreditació del seu pla d'estudis. Aquest segell garanteix que, a més de superar el procés d'acreditació, el MUDEC ha obtingut la qualificació global "acreditat en progrés d'excel·lència", que és quan la majoria de criteris d'acreditació de la guia corresponent s'assoleixen amb qualitat i, en conseqüència, s'identifiquen nombroses bones pràctiques que excedeixen el nivell mínim requerit.

El procés d’acreditació ha estat coordinat per la coordinadora acadèmica del MUDEC, i professora del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, la Dra. Carmen Gómez Buendia.