Seminari inicial del grup de treball de la European Network for Housing Research: "Habitatge i noves tecnologies"

Càtedra d'Habitatge URV  -

El dimecres 20 de gener a les 16h tindrà lloc, on line, el seminari inicial del grup de treball "Habitatge i noves tecnologies" de la European Network for Housing Research, coordinat per la Dra. Rosa Maria Garcia Teruel, de la Càtedra UNESCO d’Habitatge de la URV, junt amb el Prof. Vols de la Universitat de Groningen (Països Baixos).

En aquesta edició, més de 12 investigadors internacionals presentaran la seva recerca sobre l'aplicació de les noves tecnologies a l'habitatge, com el big data i smarthomes, el blockchain, l'ús de plataformes de finançament participatiu, protecció de dades, etc.

Trobeu adjunt el programa amb l'enllaç per a unir-vos al seminari.

Foto de Kevin Ku