Jornada sobre docència virtual i experiències d'innovació docent

Innovació Docent  -

L'objectiu de la I Jornada Docència Virtual i Experiències d'Innovació Docent, organitzada pel Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències Jurídiques (GID-FCJ) de la URV és difondre i intercanviar, d'una banda, les diferents iniciatives i accions que duen a terme els grups d'innovació docent en les facultats de Dret, i d'una altra, bones pràctiques docents. També s'hi plantegen noves iniciatives metodològiques per a l'ensenyament universitari. És pretén posar en relleu les experiències d'innovació docent més profitoses per al professorat universitari en l'ensenyament tant presencial com virtual.
Amb aquesta finalitat, la Jornada s'estructura en tres parts: la primera, dedicada a les experiències i iniciatives conjuntes que duen a terme els grups d'innovació docent; la segona, dedicada a l'àmbit de la innovació docent i reflexions sobre
bones pràctiques docents per a la qualitat de l'ensenyament, i en la tercera s'explicaran els reptes que suposa el desenvolupament de les tecnologies i plataformes virtuals en la docència virtual i semipresencial.