Defensa de la tesi doctoral "La intermediación inmobiliaria ante los nuevos retos de la vivienda", de Gemma Caballé Fabra

La Sra. Gemma Caballé Fabra, investigadora del Departament de Dret Privat, Processal i Finanacer, va defensar el passat 6 de febrer la tesi doctoral que porta per títol La intermediación inmobiliaria ante los nuevos retos de la vivienda. La tesi, amb menció internacional, ha estat dirigida pel Dr. Sergio Nasarre Aznar, catedràtic de dret civil del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, i director de la Càtedra UNESCO d’Habitatge de la URV.

El tribunal, format pel Dr. Carlos Lasarte Álvarez (Universidad Nacional de Educación a Distancia), el Dr. Pedro Antonio Munar Bernat (Universitat de les Illes Balears), i el Dr. Christoph Schmid Ulrich (University of Bremen), va atorgar a la Sra. Nuria Lambea Llop la màxima qualificació, d'excel·lent cum laude.

D'esquerra a dreta: C. Lasarte, C. Schmid, G. Caballé, P.A. Munar i S. Nasarre