Defensa de la tesi doctoral "Una nueva regulación para los arrendamientos de vivienda en un contexto europeo”, d'Elga Molina

El passat dilluns dia 13 de novembre va tenir lloc la defensa de la tesi doctoral de la Sra. Elga Molina Roig "Una nueva regulación para los arrendamientos de vivienda en un contexto europeo". La tesi ha estat dirigida pel Dr. Sergio Nasarre Aznar, catedràtic de dret del Departament de Dret Privat, Processal i Financer de la URV.

El tribunal, format pel Dr. Xavier O'Callaghan Muñoz (Universidad Complutense de Madrid), el Dr. Mikel Aramburu Otazu (Universitat Autònoma de Barcelona) i el Dr. Crhistoph Schmid (Universitat de Bremen), va atorgar a la Dra. Molina la màxima qualificació, d'excel·lent cum laude.

D'esq. a dreta: O'Callaghan, Molina, Schmidt, Aramburu i Nasarre.