Universitat d'Estiu URV: Noves perspectives de l'accés a l'habitatge (17 de juny)

Càtedra d'Habitatge URV  -

El present Curs d'Estiu, que organitza la Càtedra d'Habitatge URV el proper divendres 17 de juny, és un fòrum de debat i discussió sobre les novetats en matèria d'habitatge des d'una perspectiva  pràctica i innovadora.

Entre els temes que es tractaran al Curs  destaquen la recent incorporació al Codi Civil  de Catalunya de les tinences intermèdies, l'eficàcia de la reforma de la llei d'arrendaments urbans, la inversió d'estrangers i l'adquisició de visats, la dació en pagament i els pisos turístics.

El Curs s'estructura en tres parts. En la  primera es farà un repàs de les qüestions més  novedoses i d'interès en matèria d'habitatge en diferents ponències. En la segona tindrà  lloc un debat amb experts sobre totes  aquestes qüestions en format Taula Rodona. Finalment, en la darrera part es durà a terme una visita guiada per l'habitatge de Reus i finalitzarà el Curs amb un vermut convidat.

Hi participaran membres i partners de la  Càtedra d'Habitatge URV.

Aquest Curs està dirigit a estudiants i  professionals relacionats directament o  indirectament amb el món de l'habitatge:  professors universitaris; agents de la propietat  immobiliària; administradors de finques;  promotors; notaris; registradors de la  propietat; tècnics en matèria d'habitatge;  tercer sector; arquitectes; geògrafs; etc.

El curs es durà a terme al Casal de les Dones de Reus (Plaça de la Patacada, 9, Reus)

Trobareu tota la informació en el document adjunt.