Participació de Cristina Villó i Roser Casanova en la V Jornada Nacional sobre Estudis Universitaris i I Taller d'Innovació Educativa, a la Universitat Jaume I

La Universitat Jaume I de València va organitzar, els passats dies 12 i 13 de novembre de 2015, la "V Jornada Nacional sobre Estudis Universitaris i el I Workshop d'Innovació Educativa", amb l'objectiu de donar suport i formació als agents implicats en la consolidació de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) i constituir un espai de debat i discussió davant el futur dels ensenyaments universitaris.

Les professores i investigadores del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, la Dra. Cristina Villó i la Dra. Roser Casanova, van participar amb la presentació d'un pòster titulat "La dirección de trabajos de fin de grado en el ámbito del derecho: una visión crítica".