"Nous Reptes de l’Habitatge" a la Universitat d’Estiu URV (25 de maig)

Càtedra d'Habitatge URV  -

El passat dijous 25 de juny va tenir lloc, amb un gran èxit de participació, el curs de la Universitat d'Estiu ofert per la Càtedra d'Habitatge URV"Nous Reptes de l'Habitatge". L'activitat va assolir el seu objectiu de constituir-se com un fòrum de debat i discussió entorn a les novetats legislatives en matèria d'habitatge des d'una perspectiva pràctica i innovadora. Entre els temes que es van tractar destaquen la recent reforma del Codi de Consum Català par la Llei 20/2014, la denominada "segona oportunitat" de la persona física en concurs de creditors, l'impacte de la nova regulació d'arrendaments urbans, la problemàtica de la gestió d'habitatge social, les novetats en matèria fiscal o els "condohotels".

El curs va comptar amb un gran nombre de participants entre els que hi havia tant estudiants com professionals de l'àmbit públic i privat vinculats al món de l'habitatge.