Seminaris interdisciplinaris MUDEC (16, 17, 18 i 19 de desembre de 2019)

El primer bloc de seminaris interdisciplinaris organitzats pel Màster Universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació pel curs 2019/2020 s'iniciarà el proper dilluns 16 de desembre amb la participació de Joan Picó i Junoy, catedràtic de dret processal de la Universitat Pompeu fabra.

Els seminaris tindran lloc al Seminari 2 (Aula MUDEC) del Campus Catalunya de la URV.

Lunes, 16/12
16.30: La prueba en la litigación empresarial y de los negocios
"La difícil prueba de la simulación contractual", Joan Picó Junoy, Catedrático de Derecho Procesal, Universitat Pompeu Fabra.

Martes 17/12
17.00: Derecho de sociedades "El interés social en las sociedades de capital mixto", Stela Solernou Sanz, Profesora de Derecho Mercantil, Universidad de Deusto.

Miércoles 18/12
16.00: Nuevas perspectivas del Derecho contractual
"La protección de los consumidores y usuarios de vivienda en el mercado inmobiliario", Immaculada Ribas i Algueró, Directora de los servicos jurídicos de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.

Jueves 19/12
16.00: Resolución judicial de conflictos y arbitraje "El control de la abusividad en las diferentes vías de la tutela judicial", Lyliana Mascarós González, Letrada de la Administración de Justicia del Juzgado de Primera Instancia n. 1 de Tarragona.