“Les polítiques municipals d’habitatge”, taula rodona a càrrec dels representants de diferents formacions polítiques

Càtedra d'Habitatge URV  -

El passat dimarts 7 d'abril el Campus Catalunya de la URV va acollir l'organització de la taula rodona sobre Les polítiques municipals d'habitatge, un acte organitzat per la Càtedra d'Habitatge de la URV i que va comptar amb la participació dels representants de diverses formacions polítiques: Xavier Tarrés per PSC, Carles Pedreño per CiU, Arga Sentís per ICV, Jordi Roca per PP, Pau Ricomà per ERC, Laia Estrada per la CUP, Rubén Viñuales per Ciutadans, Emili Rivelles per Ara i Albert Soriano per Reagrupament. La taula rodona, presidida per la Dra. Estela Rivas, vicedegana de la Facultat de Ciències Jurídiques, i moderada pel Dr. Sergio Nasarre, director de la Càtedra d'Habitatge, va permetre als participants tant exposar els seus punts de vista sobre l'actual situació de l'habitatge com proposar possibles solucions a la problemàtica que aquesta planteja.