Seminari sobre mesures alternatives de resolució de conflictes tributaris i comerç internacional

El Seminari, dirigit pel Dr. Àngel Urquizu, s'emmarca en el Projecte de R + D del Programa estatal de Foment de la Investigació Científica i Tècnica d'Excel·lència, Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat: "Aspectes financers, tributaris i comercials de l'habitatge col·laborativa" (DER2017-84726- C3-3-P) i la Càtedra Fundació Duanera - URV d'Estudis duaners.

L’acte tindrà lloc al Seminari 2 de la Facultat de Ciències Jurídiques el dimarts 2 de juliol de 13 a 14.30h.

L’assistència és gratuïta i requereix rèvia inscripció a l'adreça de correu electrònic: mireia.eizaguirre(ELIMINAR)@urv.cat (indicant nom i filiació)